Seviland Wiki
Advertisement

Биография[]

{{{Име}}}
[[File:
Conway.jpg
|center|{{{Size}}}px]]

'Години: ?'

'Пол: Мъжки'

'Цвят на очите: Черен'

'Цвят на косата: Зелен'

'Японско Име: Кохей'

'Роден Град: Неизвестен'

'Регион: Сино'

Роднини: {{{Роднини}}}

'Ранк: Трейнър'

Отбор[]

Conway's Slowking.jpg
Слоукинг е главният покемон на Конуей. В таг битката си с Доун Конуей единствено използва Слоукинг за битка. Но Конуей използва Слоукинг като свой партньор в Лятното Покемон Училище. Атаките на Слоукинг са Защита, Предпазване, Психо и Воден Пулс.
Conway's Heracross.jpg
Единственият път, в който Херакрос се бие и е видян е в таг битката му с Доун срещу Аш и Пол. Херакрос атакува Чимчар с Фокус Удар и така го зашеметява, но после Елекид го побеждава с Гръмотевица. Атаките на Херакрос са Отмъщение, Преструвка и Мегарог.
Conway's Aggron.jpg
Не се знае много за Агрон, видян е само когато се бие заедно с Пачирису срещу Торъс и Гранбулл. Единствената атака на Агрон е Гръмотевичен Песник.
Conway's Shuckle.jpg
Шъкъл е първият покемон, който използва Конуей в битката си с Аш, в състезанието Сурузан. Шъкъл се изявява като много силен покемон, след като Донфан и Ноктоул не успяват да го победят. Но когато Аш използва Гибъл, Шъкъл е победен. Атаките на Шъкъл са Прибиране, Мощен Трик, Отровна Бомба и Джиро Бол.
Conway's Lickylicky.jpg
След като Гибъл побеждава Шъкъл, Конуей използва Ликилики. Ликилики успява да зашемети Гибъл с Близане.След това Аш използва Ноктоул, който бързо побеждава Ликилики. Атаките на Ликилики са Блзане, Мощен Камшик и Мълния.
Conway's Dusknoir.jpg
Дъсноир е последният покемон на Конуей, Дъскноир побеждва Ноктоул и Донфан само с една атака. Но Гибъл успява да го победи като го захапва за ръката повреме на Сенмест Песник и го довършва го с Драконов Метеор.

Атаките на Дъскноир са Стаята на Триковете, Гръмотевичен Песник, Лош Поглед и Сенчест Песник.

Други[]

Герои
.
Главни Герои
Протагонисти
Аш, Мисти, Брок, Мей, Доун, Ирис, Дент
Антагонисти
Джеси, Джеймс, J, Буч, Касиди, Марс, Сатурн, Юпитер, Сайръс
.
Противници
Трейнери
Координатори
Advertisement